16/05-2012 00:53
15/05-2012 22:04
14/05-2012 23:37
09/05-2012 22:05
08/05-2012 01:24
Thumbnail PC

01:24
Hattrick
26/04-2012 22:10
24/04-2012 19:10
18/04-2012 13:50
17/04-2012 11:31
16/04-2012 14:22
13/04-2012 19:04
10/04-2012 14:47
06/04-2012 13:22
02/04-2012 19:37
Skal du have Wii U?
Ja, skal have den omkring udgivelsen (40%)
Ja, men regner med at vente til en prisnedsættelse (7%)
Måske, hvis der kommer nogle gode spil på et tidspunkt (40%)
Nej, jeg skal ikke have den (11%)

Forum
- Ris/Ros (57)
- Nintendo (643)
- PC (9)
- Microsoft (4)
- Sony (1)
- Spil generelt (67)
- Fejl (63)
- Events (16)
- Handelspladsen (348)
- Off Topic (621)
Spil generelt
Ønske titler 2012
#0 Når vi kigger på vores kalender, så siger den Februar 2012. Der er kun små 5 måneder til årets helt store begivenhed for os gamer, nemlig årets E3.

Men så er det jeg tænker, hvor er alle spillene, hvor er alle rygterne omkring hvad vi måske kan forvente at se i løbet af året?

Vi ved allerede at der er nogen titler på vej som vi ser frem til. Mass Effect 3, BioShock Infinite, Borderlands 2, Halo 4 og Resident Evil Operation Racoon City er alle højt ventede spil som de fleste allerede ved, udkommer i år, og mon ikke vi også kan forvente det sædvanlige Call Of Duty spil til November fra Activision. Og så går rygterne på et Assassins Creed 3. Og så er GTA V selvfølgelig også på trapperne.

Men, mon ikke der er mere i posen? Wii U skulle udkomme en gang i løbet af året. Men hvilke spil er under udvikling til konsollen? Vi så glimt af en boss battle med Link i centrum under sidste års E3. Kommer der et nyt Zelda spil? Måske et nyt Metroid? Tankerne er mange. Og vi glæder os som små børn til alle årets store media-events.

Men så er det jeg gerne vil vide. Hvad håber eller ønsker folk bliver annonceret i løbet af året? Hvilke spil vil i gerne se dukke op på radaren i 2012?
Jesper Nielsen
09/02-2012 10:59
12
Max Payne 3, darksiders 2, mass effect 3 osv
Arh Jess. Lidt mere kontekst!
I know i knoow, havde bare ikke lige tid Prøvede bare på at sige at du manglede nogle gode spil Jeg har lidt svært ved at se frem til imaginære spil - ser frem til det næste Elder Scrolls, det næste Zelda, det næste øh... Men lige netop Max Payne 3 og Darksiders 2 er spil jeg glæder mig helt enormt til. Redemedys fantastiske univers blandet med Rockstars kvalitet - det kan kun blive et fænomenalt spil!

Darksiders 2 ser jeg også virkelig meget frem til, fantastisk spil 1ern til Xbox.
Jeg vil gerne se et nyt Fallout, selvom det nok ikke ligefrem bliver med udgivelse i år, så kunne det være rart at høre om de er begyndt at lege med et nyt Fallout (4?), eftersom det har været et af mine absolutte ynglings spil.
Selvfølgelig leger de med et nyt Fallout. Om så det kun er hjemme i privaten Der er ingen tvivl om det er igang med at blive udviklet. Jeg tænker mere på et remake af Morrowind, Grim Fandango el lign. Det kunne jeg godt tænke mig
En ting er hvad de sidder og leger med der hjemme, men kom nu frem med en lille bitte informationer så man kan få lov at sidde helt hyped hjemme i stuen og glæde sig!
Angående Assassin's Creed 3, så mener jeg helt bestemt, at de fra starten har planlagt serien som en trilogi, så det er helt sikkert, at der kommer et nyt.
#7: De har nemlig snakket om en tilogi Patte. Men der er ikke kommet noget ud omkring det endnu. men de fleste regner dog med at det bliver fremvist i år, højst sandsynligt under E3
Jeg glæder mig vældig meget til Halo 4, men der er jeg også totalt fanboy. Lad os se om det kan nå hæderkronede dage fra Halo Ce og Halo 2 igen!
Jeg er os super hyped på Halo 4! Det bliver så pisse fedt!
Jeg som så mange andre ser også en hel del frem til Halo 4. Håber at 343 kan samle op hvor Bungie slap med Halo CE, 2 og 3. Reach var et okay spil i sig selv, men alligevel en del skuffende på det kompetetive. Så håber virkeligt at Halo 4 kommer hen og bare får lidt af det samme der gjorde den første trilogi så elsket.

I år fylder Mega Man og Street Fighter 25 år, og Capcom har snakket om at der kommer nogle ting ud som vil fejre disse to store spilserier. PLEASE CAPCOM, giv mig en komplet samling af Mega Man spil. Det er en ting som jeg virkeligt gerne ville se i år. Alle Mega Man spil samlet på en skive, er lidt ligeglad med om det er til Wii, WiiU eller Xbox, jeg vil bare have dem!

Og så går jeg også og håber på at der bliver annonceret et Star Wars: The Force Unleashed 3. 2'eren havde en slutning jeg mener ligger lidt op til en 3'er. Men om LucasArts også mener det, det må tiden jo vise.
Jeg er ikke stor fan af Resident Evil-serien, men ser meget frem til Operation Racoon City. Det er vist det eneste spil jeg ser frem til, som har en udgivelsesdato i år.

Af annonceringer håber jeg på Mirror's Edge 2, da jeg var ret vild med det første spil. Men så vidt jeg ved, er der ikke planer på nuværende tidspunkt om at lave en efterfølger, desværre. Det samme er gældende for Borderlands 2. Fra Nintendo siden er jeg stor fan af Pikmin-serien, og har ventet nogle år på at høre noget nyt omkring det tredje spil, så jeg håber at 2012 er året! (:
Jeg tror desværre ikke der kommer en samlet Mega man collection. De fejrer vist Mega man ved at gøre ham til en karakter i Street fighters nye spil.

Ellers så håber jeg også at der snart kommer lidt flere details omkring Mist of Pandaria Det er jeg ret spændt på!
Hvis Eternal Darkness 2 blev annonceret så ville det være det bedste der er sket for mig på gamingfronten siden jeg spillede Eternal Darkness 1 igennem Regner ikke med det er særlig sandsynligt, så ville også blive glad for et nyt Paper Mario i samme stil som 1'eren og 2'eren
Jeg regner hverken med at skaffe mig en PS4, XBox 3, 3DS, Vita eller WiiU som det står nu. Det hænger sammen med at min tid til at spille er mere knap end den tidligere har været, og jeg har i forvejen en DS, Wii og en PS2, hvor jeg snildt kan finde et backlog jeg skal igennem - også på WiiWare og Virtual Console. Desuden er jeg gået lidt Indie-amok på PC, så kommer ikke til at mangle spil lige foreløbig.

Til PC glæder jeg mig dog til at spille

Shank 2
South Park RPG
Diablo III

Derudover glæder jeg mig trods alt stadig meget til at høre mere om hvilke slags spil der kommer til de forskellige konsoller - og skulle der komme noget jeg ikke kan gå glip af, så må jeg jo købe konsollen. Et sådan spil kunne være Pokémon Trading Card Game Online til 3DS. Med det seneste browser-baserede spil er jeg lidt i tvivl om det gør det mere eller mindre sandsynligt at det sker, men jeg håber I hvert fald. Pikmin 3 og Smash Bros. ser jeg også frem til at høre mere om.
12
x