Forum
- Ris/Ros (57)
- Nintendo (643)
- PC (9)
- Microsoft (4)
- Sony (1)
- Spil generelt (67)
- Spørgsmål & idéer (176)
- Spiludvikling (6)
- Fejl (63)
- Kompetitiv gaming (20)
- Events (16)
- Handelspladsen (348)
- Off Topic (621)
Spil generelt
Ønske titler 2012
Ønske titler 2012
#0 Når vi kigger på vores kalender, så siger den Februar 2012. Der er kun små 5 måneder til årets helt store begivenhed for os gamer, nemlig årets E3.
Men så er det jeg tænker, hvor er alle spillene, hvor er alle rygterne omkring hvad vi måske kan forvente at se i løbet af året?
Vi ved allerede at der er nogen titler på vej som vi ser frem til. Mass Effect 3, BioShock Infinite, Borderlands 2, Halo 4 og Resident Evil Operation Racoon City er alle højt ventede spil som de fleste allerede ved, udkommer i år, og mon ikke vi også kan forvente det sædvanlige Call Of Duty spil til November fra Activision. Og så går rygterne på et Assassins Creed 3. Og så er GTA V selvfølgelig også på trapperne.
Men, mon ikke der er mere i posen? Wii U skulle udkomme en gang i løbet af året. Men hvilke spil er under udvikling til konsollen? Vi så glimt af en boss battle med Link i centrum under sidste års E3. Kommer der et nyt Zelda spil? Måske et nyt Metroid? Tankerne er mange. Og vi glæder os som små børn til alle årets store media-events.
Men så er det jeg gerne vil vide. Hvad håber eller ønsker folk bliver annonceret i løbet af året? Hvilke spil vil i gerne se dukke op på radaren i 2012?
Men så er det jeg tænker, hvor er alle spillene, hvor er alle rygterne omkring hvad vi måske kan forvente at se i løbet af året?
Vi ved allerede at der er nogen titler på vej som vi ser frem til. Mass Effect 3, BioShock Infinite, Borderlands 2, Halo 4 og Resident Evil Operation Racoon City er alle højt ventede spil som de fleste allerede ved, udkommer i år, og mon ikke vi også kan forvente det sædvanlige Call Of Duty spil til November fra Activision. Og så går rygterne på et Assassins Creed 3. Og så er GTA V selvfølgelig også på trapperne.
Men, mon ikke der er mere i posen? Wii U skulle udkomme en gang i løbet af året. Men hvilke spil er under udvikling til konsollen? Vi så glimt af en boss battle med Link i centrum under sidste års E3. Kommer der et nyt Zelda spil? Måske et nyt Metroid? Tankerne er mange. Og vi glæder os som små børn til alle årets store media-events.
Men så er det jeg gerne vil vide. Hvad håber eller ønsker folk bliver annonceret i løbet af året? Hvilke spil vil i gerne se dukke op på radaren i 2012?
Jesper Nielsen
09/02-2012 10:59
09/02-2012 10:59

Prøvede bare på at sige at du manglede nogle gode spil
Jeg har lidt svært ved at se frem til imaginære spil - ser frem til det næste Elder Scrolls, det næste Zelda, det næste øh...
Men lige netop Max Payne 3 og Darksiders 2 er spil jeg glæder mig helt enormt til. Redemedys fantastiske univers blandet med Rockstars kvalitet - det kan kun blive et fænomenalt spil!Darksiders 2 ser jeg også virkelig meget frem til, fantastisk spil 1ern til Xbox.

Der er ingen tvivl om det er igang med at blive udviklet. Jeg tænker mere på et remake af Morrowind, Grim Fandango el lign. Det kunne jeg godt tænke mig

I år fylder Mega Man og Street Fighter 25 år, og Capcom har snakket om at der kommer nogle ting ud som vil fejre disse to store spilserier. PLEASE CAPCOM, giv mig en komplet samling af Mega Man spil. Det er en ting som jeg virkeligt gerne ville se i år. Alle Mega Man spil samlet på en skive, er lidt ligeglad med om det er til Wii, WiiU eller Xbox, jeg vil bare have dem!
Og så går jeg også og håber på at der bliver annonceret et Star Wars: The Force Unleashed 3. 2'eren havde en slutning jeg mener ligger lidt op til en 3'er. Men om LucasArts også mener det, det må tiden jo vise.

Af annonceringer håber jeg på Mirror's Edge 2, da jeg var ret vild med det første spil. Men så vidt jeg ved, er der ikke planer på nuværende tidspunkt om at lave en efterfølger, desværre. Det samme er gældende for Borderlands 2. Fra Nintendo siden er jeg stor fan af Pikmin-serien, og har ventet nogle år på at høre noget nyt omkring det tredje spil, så jeg håber at 2012 er året! (:

Ellers så håber jeg også at der snart kommer lidt flere details omkring Mist of Pandaria
Det er jeg ret spændt på!

Regner ikke med det er særlig sandsynligt, så ville også blive glad for et nyt Paper Mario i samme stil som 1'eren og 2'eren

Til PC glæder jeg mig dog til at spille
Shank 2
South Park RPG
Diablo III
Derudover glæder jeg mig trods alt stadig meget til at høre mere om hvilke slags spil der kommer til de forskellige konsoller - og skulle der komme noget jeg ikke kan gå glip af, så må jeg jo købe konsollen. Et sådan spil kunne være Pokémon Trading Card Game Online til 3DS. Med det seneste browser-baserede spil er jeg lidt i tvivl om det gør det mere eller mindre sandsynligt at det sker, men jeg håber I hvert fald. Pikmin 3 og Smash Bros. ser jeg også frem til at høre mere om.
09-02-2012